börja blogga igen, eller ja vi får se hur ofta det blir men förmodligen inte vare dag...
Mycket har hänt sedan sist jag skrev, framförallt med Brodhir som bara växer o växer och utvecklas.
Om 11 dagar ska han börja på förskola vilket är behövligt för hans del. Det känns så stort att han äntligen ska få börja, vad hände med min lilla kille? Han kommer visserligen alltid vara mammas lilla kille men ändå.
 
Blir världens omställning för min egna del när han börjar... nu ska han bara gå 4 timmar per dag men det är ändå 4 timmar han kommer vara borta från mig och någon annan som man just nu inte känner ska ta hand om honom... 
Man märker hur mycket han vill vara med andra barn osv så det kommer bli så roligt för hans del. 
 
Själv kommer jag faktiskt gå hemma och försöka ta det så lugnt jag kan för att.... vi väntar bebis nr 3 som är beräknad till den 27 augusti men som förhoppningsvis kommer komma 2 veckor innan de.
 
Vi har även denna gång tagit reda på vad bebis har för kön och det blev en riktigt överrskning det kan man lugnt säga.. eftersom att vi har 2 pojkar så trodde vi att det även denna gång skulle bli det men icke sa nicke... det blir en liten flicka.
Det som gör den här graviditeten roligare är jag inte är ensam om att vara gravid.. min underbara kära och vackra lillasyster väntar även barn. Dom är beräknade till den 17 augusti så det skiljer verkligen inte lång tid kusinerna mellan. 
Det är så skönt att ha sin bästa vän/syster med på samma resa. Dom väntar för övrigt en liten pojke.
Sen är även min svägerska gravid med sin 3:e (en flicka) och dom är beräknade till mitten på juli...