Har inte haft någon lust att blogga på ett tag nu men ska försöka skriva mera nu.
Vad har hänt sedan sist då? Jo vi var på 6 månaders kontrollen i fredags. Allt gick jättebra, inte för att jag hade förväntat mig något annat i och för sig. Brodhir väger 10006 gram (10kg) och är 69,4 lång. 
Brodhir kan sitta själv (det händer att han ramlar om kull efter en stund men inte så jätte ofta), han är på gång att börja vända sig från rygg till mage.
"Pratar" massor nu och tänderna är nog inte långt borta.
Han är oftast väldigt glad och är otroligt charmig.
 
I lördags åkte vi hem till Jimmys bästa kompis Chris och hans familj. Vi har inte träffat dom på vääääldigt lång tid så det var på tiden. Dom har flyttat till radhus och fått en till son sedan sist vi sågs. 
Det är lite komiskt för det skiljer 9 månader mellan deras förstfödda son Gabriel och Léon. Sedan nu är det 3 månader mellan Brodhir och deras andra son Milo. 
Det var riktigt kul att ses och prata en massa. Dock lite halvomständigt att åka dit eftersom att vi inte har bil så fick Chris hämta oss med bil vid tågstationen. Bussarna som går upp till deras område går inte särskilt ofta då det är ett nybyggt område som det fortfarande byggs på. 
 
I söndags var i till älskipälski också, det var så fint när solen var framme och himlen helt klarblå. Blommorna som växer runt lilla trädet bredvid vår gav blommade för fullt.
 
Just de, jag var hos min svägerska Jessicas jobb i torsdags och fixade håret, det var verkligen behövligt då jag inte färgat det sedan oktober 2014... Blev otroligt nöjd, känner mig mer kvinnlig nu och det ger en boost att försöka ta itu med mig själv.
 
Lite bilder från dom senaste dagarna
Brodhir gillar sin gröt
 
Léons viloplats
 
Brodhir igår på väg till affären
Jimmy, jag, Michaela, Chris och deras minsting Milo. Gabriel kom aldrig med på bild tyvärr.
 
Mitt hår före och efter färgning/behandling