Solna runt

Publicerat i: » Vardagsliv
Det känns som att jag gått runt hela Solna fast jag inte gjort det. Har i och för sig flängt runt lite men inte så väldans mycket. Jag tog en tripp ner till Mall of Scandinavia fö att byta Jimmys jacka, han behövde den i en storlek större. Passade på att gå in på Clas Ohlson där jag köapte penslar, en roller och lite vitfärg till byrån som ska målas om. Efter det gck jag till Ica Maxi för att handla hem lite.
 
Trodde inte det skulle vara så himla lång bit totalt men när jag kollade upp hur mycket jag hade gått så var det hela 5,3 km. Det är tamejtusan bra för att vara jag. Dock känns det i höfterna och ryggen numen så får det va. 
 
Nu är jag själv trött efter ha gått så mycket och sovit dåligt under natten. Brodhir vaknade vid 2 och var ledsen, han ville inte somna om i sin säng så jag tog upp honom och la honom mellan oss, då slocknade han rätt fort. Dock somnade jag också och vaknade vid 4 i panik. Vi har inget larm på honom i vår säng (eftersom att han sover i sin egen säng vanligtvis) Så min första tanke var att han inte andades. Usch och fy för denna oro som alltid ska finnas där.
 
Snart kommer äntligen älsklingen hem och då tar vi helg.