Igår var bästa Sandrutt här med sin dotter Alice för att hälsa på. Var så himla kul att ses igen, har ju inte träffats på 6 månader. Har inte särskilt många vänner men de få jag har är guld värda! 
 
Idag tog jag en promenad med Brodhir i vagnen till mamma of scandinavia. Var inte så fasligt mycket folk där tack o lov. Hade tänkt köpa ny mössa och bomberjacka till Brodde och t-shirt till Jimmy, jag kom inte hem med något utav det tyvärr. Mössorna och t-shirtsen jag hade kollat ut fanns såklart inte i Zara's butik och när jag kom till Åhlens för att köpa bomberjackan så fanns den inte i den storleken jag skulle köpa. 
Var in till Disney store och toys 'r' us för att köpa kalassaker men de hade inget vi ville ha. 
 
Köpte däremot ett par skor till Jimmy som han ville ha och så handlade jag en sväng inne på Ica där. Kändes jäkligt trist bara att komma därifrån utan det som jag hade planerat att köpa.
 
Imorgon då ska jag på föräldragrupp på bvc klockan 13, tänkte ta en sväng förbi Åhlens i sumpa efteråt för att se om dom kanske har bomberjackan i rätt storlek.