Tror att vår lilla kille har blivit förkyld, igår morse nös han massor och så såg det ut att kittlas i näsan på honom, det kom även två tårar rinnandes från ena ögat. 
Idag var vi bara en sväng till konsum, vill inte gå på en längre promenad ute när det är kallt samtidit som Brodhir verkar lite dålig.
 
Idag har han varit lite hängig och sovit en hel del. Vette tusan vad det var med honom för han kräktes ner två bodysar, sin pyjamas och babynestet idag lilla plutten. 
 
Eftersom att han sov så mycket idag så har jag fått en del gjort här hemma, lyckats städa, köra en maskin tvätt, diska, gjort rent kattlådan och påbörjade middagen. Sånt hinns inte med annars, i alla fall inte när jag är själv hemma på dagarna med Brodhir. 
 
Igår var vi även till kuratorn jag och Brodhir. Det gick bättre än vad jag hade förväntat mig, trodde att han skulle vara ledsen och otålig under hela mötet men det var bara efter 45 minuter som han blev trött oh lite otålig. La ner honom i vagnen och han somnade på några sekunder. 
Ska tillbaka dit den 2 februari vilket kommer behövas då känns det som.