Idag ska jag på föräldragruppen för första gången. Det har varit en träff tidigare men den kunde jag inte gå på. Ska bli kul att se vad det är för människor som går där. Känns lite nervöst men det kommer nog gå bra.
Hur brukar det gå till på dessa föräldragrupper? 
 
Tänkte ta en sväng förbi åhlens efteråt, håll tummarna att dom har bomberjackan. Sen tänkte jag gå vidare till Ica och kika lite där. 
 
Grabbarnas farfar (min svärfar) var förbi i morse för att droppa av sin tvätt, hans tvättmaskin är inte inkopplad ännu så han får tvätta hos oss. Han lämnade även lasagne som han hade lagat igår så idag behöver vi inte laga middag. 
 
Medan lillfisen ligger och sover så ska jag passa på att försöka göra mig i ordning så jag inte behöver stressa sen, ska i och för sig inte vara på träffen fören klockan 13 men skönt att ha det gjort.