Den senaste veckan har det inte hänt särskilt mycket i ardagen, eller jo med Brodhir har det hänt en del. Han växer så mycket nu och utvecklas för fullt. Nacken blir mer och mer stabil, han ler mera och äääälskar att stå upp... Ungen är bara 2,5 månader och vill redan stå upp så mycket det går. Tror att han kommer börja gå innan han är 1 år.
På tal om det så fick jag reda på av min mamma idag att jag själv började gå vid 9 månaders ålder.
 
Brodhir har fortfarande lite roblem med gaser och så men han har blivit duktigt på att bajsa själv utan att vi försöker hjälpa honom. 
 
Den 22:a ska han få sin första vaccination... usch ser inte fram emot det, de är tur att Jimmy ska med då för det kommer bli jobbigt (i alla fall för min egen del). Avskyr sprutor och att se på när min son ska få det blir tufft.