Idag fyller jag hela 32 år. Låter mycket älda än vad jag känner mig. Vet att när man var yngre så tyckte i alla fall jag att var man 32 då var man "riktigt vuxen". Lite skumt på hur man ser på saker och ting ju äldre man blir.
Dagen har jag spenderat hemma med lilleman, vi har busat och myst massor, precis som en födelsedag ska vara.
 
Gjorde egna semlor idag eftersom att det även är semmeldagen idag, dom blev goda (dock köpta bröd).
 
Imorgon då ska jag träffa finaste Natasha och Colin, blev glatt överraskad när hon messade och skrev att dom skulle upp hit. 
Hon är helt underbar den kvinnan. Frågade om hon kunde gå förbi Léon idag och kolla hur det stod till med hans lejonballong, ifall den inte "flög" längre så skulle hon ta bort den, vilket var fallet men det förstod jag nästan. Tack Natasha för att du fixade de!