Mitt 2016

Publicerat i: » Vardagsliv
Så var detta år strax slut. Det här året har gått så otroligt fort. Vad har hänt då? Oj så himla mycket och framförallt när det gäller Brodhir. Han har utvecklats så mycket och blivit en sån fin liten kille med en underbar personlighet. 
 
För min egna del så lyckades jag gå ner 10kg av motion och bättre kost. Blivit klar med min behandling hos kuratorn efter nästan 3 år. 
 
För första gången på flera år så har vi hittat på en hel del saker i somras. Det var verkligen länge sen vi hade så mycket att göra under semestern. 
 
Brodhir fyllde även den stora 1:an och vi hade kalas för honom. Det var en riktigt lyckad 1-års dag.
 
I slutet på juni var vi tvungna att låta vår älskade Tuffis somna in pga av plötsliga väldigt kraftiga epilepsianfall. Hon kommer för alltid att finnas i våra hjärtan och hon är så otroligt saknad vår lilla bebis. Hon får busa uppe i himlen med Léon.
 
Idag årets sista dag var vi hos Léon. Det blir alltid lite extra jobbigt just på högtidsdagar. Tänk er själva att stå vid erat barns grav och önska gott nytt år...
Vi tog en sväng till lundqvist blommor för att köpa blommor till Léon men det hade stängt 10-15 minuter innan och var på väg därifrån. När vi började gå därifrån så kommer underbara Bengt ut med en fin bukett med tulpaner till Léon. 
Han är alltid så snäll och empatisk. Det värmer verkligen i hjärtat av sånna människor.
 
Vad händer 2017 då? Till att börja med så ska Brodhir börja på förskola i mars vilket känns väldigt jobbigt faktiskt. Sen är det tänkt att jag ska börja jobba och det får vi se vart det blir. Hoppas bara på att jag får tag i ett jobb. Sen får vi se vad som händer kommande år men jag hoppas och tror på ett riktigt bra år.