I fredags kom min mamma och styvpappa ner hit för att hälsa på lite. Mamma var först hos Jessie för att fixa sitt hår, det blev riktigt fint.
När hon var klar där så åkte vi till Léon, men inann vi gick dit så ville mamma till Lundqvist för att köpa lite fina blommor till vår älskipälski. 
Nu såg det genast mycket bättre ut med lite fina blommor igen, får bara hoppas att djuren har låtit bli dom nu. 
 
Jimmy blev sjuk i onsdags så han var tillbaka på jobbet idag. I förrigår var det min tur att bli sjuk, det började som lite små ont i halsen och sedan kom helvetes hostan. 
I natt sov jag inte mycket alls tack vare hostan.
Brodhir vaknar nästan varje natt nu mera och vägra somnar om tills jag lägger honom mellan oss i vår säng då går det några sekunder och sen har han somnat. I natt vaknade han i alla fall två gånger med start runt 2 tiden, efter det blev det inte mycket sömn för då kom min hosta igång rejält. 
 
Brodhir är förkyld han med, nyser mycket, verkar lite snorig och är rätt så trött, speciellt idag. Jag försökte lägga tillbaka honom i sin säng efter Jimmy åkte till jobbet i morse vid 6 men nope då skulle vi tydligen gå upp. Han fick sin första måltid runt 7 sen somnade han vid 8 och sov en liten stund, fick gröt vid 10 och sedan slockande han. Sov till 12 då ville han ha mat för att sedan direkt somna om.. han vaknade precis nu. 
 
Mitt huvud gör ont och orken i kroppen är som bortblåst. Hoppas verkligen att det går över fort.
Just de, min storebror och hans tjej skickade upp ett paket till Brodhir förra veckan. i paketet var en skitsnygg jacka och en cool onepiece.
 
Lite bilder