Brodhir är nog på väg att få sina första tänder för nu bits det på tamejtusan allt som går. Han sover inte lika bra på nätterna heller, vaknar 2-3 gånger på nätterna och är lite ledsen men det brukar räcka med att trösta honom lite så somnar han om snabbt. 
 
I lördags då var vi ner till centrum en sväng. Utanför ica träffade vi på Linnéa som är chefen över konferensen på hotellet där jag praktiserade innan Léon föddes. Har inte pratat med henne sedan jag slutade min praktik (tanken var att komma dit och hälsa på under mammaledigheten med Léon för att se om jag kunde hoppa in där men så blev det inte...)
Berättade om vad som hänt Léon och visade upp lillebror Brodhir. Hon sa att jag gärna får titta förbi på en fika så kan vi prata lite jobb för "det finns säkert nåt hål där jag kan hoppa in". Jäklar va glad jag blev när hon sa det. Vill gärna ha jobb där, har nog inte trivts så mycket på ett ställe förut.
 
Efter centrumet promenerade vi vidare till älskipälski. Hade hoppats på att blommorna skulle växt till sig och fått nya knoppar sedan förra veckan men så var det definitivt inte.
Det såg ut som att nåt djur hade varit på växterna mera så det var bara att ta bort blommorna tyvärr. Det som var riktigt tråkigt och gjorde mig ledsen var att det låg smågrus och löv över hela graven plus att ena lilla ängeln och ett prydnadslöv med två små igelkottar på var borta. Så antingen har någon snott dom eller så måste det på något vis flygit iväg när kyrkogårdsförvaltarna gått runt med lövblåsen. Om någon snott dom så är det JÄVLIGT lågt, och är det någon utav dem som jobbar på kyrkogården som blåst bort sakerna så ge personen sparken för de kan uppenbarligen inte sitt jobb!
 
När vi nästan var redo att börjar röra oss hemåt kom det fram ett äldre par och började prata. De hade sett oss där förut och har velat komma fram och prata men ville inte tränga sig på. Dem tyckte att det alltid var lika fint hos Léon. Deras son har sin grav bara en liten bit ifrån Léon. De berättade att dem förlorade sin 28-årige son när Estonia fartyget skönk. Jätte trevliga var dom i alla fall. 
 
Igår hade vi lite fika hemma hos oss då Jimmys mamma fyllde år. Det var trevligt, lite tråkigt var det dock då Brodhir inte alls ville vara social. Han var ledsen och skrek så fort någon ville hålla i honom. Tror det kanske blev lite för mycket intryck på en gång för honom. 
 
Just det, skulle lägga upp före och efter bild på hur fin byrån blev men glömde bort det tills nu.
 
Före
 
Efter