Igår var det julafton och det firades hemma hos oss. Det var nog utan tvekan den bästa julen sedan man var liten. Vi var rätt många också, totalt 16 personer. Det var även första gången jag firade jul tillsammans med min mamma sedan jag var 14 år. Min kära pappa skulle varit med också men han är tyvärr sjuk och vill inte smitta oss andra.
Barnen fick massor av paket och alla verkade nöjda. Brodhir fick fina kläder, presentkort och en musikmobil som man hänger över sängen, så bara bra julklappar med andra ord.
 
Min kära styvpappa körde mig och Jimmy en sväng till Léon också på kvällen innan dom åkte hem till Sala. Det var riktigt fint på kyrkogården, många som hade tänt ljus på gravarna. En del av våra familjer hade varit där på dagen innan dom kom till oss så det lös fint på hans plats. Det värmer så otroligt i hjärtat när vi får se/höra att andra varit där.
Det var precis som förra året jobbigt trots allt. Det här året har vi dessutom lillebror hos oss och det är klart att man tänker på hur det skulle ha varit om Léon var här hos oss. Jag saknar min förstfödde prins så fruktansvärt mycket.
 
God Jul till er alla önskar familjen Pettersson/Johansson