I förmiddags tog vi en cykeltur till älskipälski, eller ja vi hann komma halvvägs sedan märkte via att jag fått punktering på bakdäcket.... Såg en trasig glasflaska på marken men det var försent så jag hann inte riktigt veja undan. Vi tog bort förgätmigejen och planterade dit nya murgrönan, ändrade om lite på småsakerna så det blev jättefint nu. Rosen tog vi bort också för den såg inte fin ut längre. 
 
På vägen hem stannade vi till i centrum för att köpa en ny slang till mitt cykeldäck. Något jag inte kommer göra igen är att gå en sån lång bit, fy fan va min kropp strejkar nu. Det gör sjukt ont i kroppen så fort jag försöker ställa mig upp, sätta mig ner eller går.
 
Trots ont så gick vi ner till Filmstaden här i Råsunda, dom har marknad, loppis och lite sånt i och med filmstadens dag & Ingrid Bergman 100 år. Det var helt okej, hade nog varit betydligt roligare om vi hade haft barn med oss....
 
Nu sitter jag här i soffan och håller på att somna sittandes. Fy tusan va jag känner mig mör nu.
 
Filmstadens dag här i Råsunda