Brodhir har fått förskoleplats och idag var andra riktiga dagen på inskolningen. 
Allt är såklart nytt för honom (och för oss självklart). Idag vart han ledsen några gånger men det gick över hyfsat fort. 
Värst är nog vilan... 
På fredag är tanken att jag ska lämna honom helt... det känns väldigt jobbigt. Jag avskyr att se min pojke ledsen.
Inskolning samtidigt som man är gravid är ingen bra kombination.
Tror det kanske är jobbigare för mig än för Brodhir men ändå. 
Det kommer nog gå bra.
 
Det är så svårt att ta in hur stor han blivit, min fina lilla kille är redan 1,5 år och ska nu mera gå på förskola. 
Han behöver verkligen det här också.
 
Lilltjejen i magen verkar må bra men ändå finns den där jäkla oron vilket inte är så konstigt. 
Vi var hos läkaren på smvc i fredags och gjorde ultraljud och då passade vi på att fråga om igångsättning tidigare. Tack o lov så sa hon att vi kommer få det 2 veckor tidigare. 
Det är tungt redan nu fast det är 3 månader kvar men vi kämpar på. 
Lite jobbigt bara när folk tror att det är dags typ nu...