Sedan Brodhir föddes har jag bara skrivit om honom känns det som. Behöver kanske skriva av mig lite när det gäller mig själv också, jag är trots allt inte bara mamma. 
 
Trivs väldigt bra i min mammaroll, att få känna mig behövd. Kämpar dock fortfarande med min sorg - längtan efter Léon. Som änglaförälder med en till bebis efter blir man ständigt påminnd om allt som vi aldrig får uppleva med Léon. 
Bortsett från allt som har med mammarollen att göra så försöker jag gå ner alla dessa mammakilon (vilket är en hel del). Eftersom att jag inte gick ner utan snarare upp efter förlossningen med Léon så har jag även de kilona att gå ner också...
 
Jag har lärt mig att inte stressa över att svara i mobilen så fort den ringer eller om det kommer ett sms, för jag kan inte alltid svara så fort någon hör av sig, lilleman kommer först. 
Måste införskaffa mig lite vanliga kläder för det mesta jag har nu är mammakläder och de sitter inte bra (även om jag är stor fortfarande) så måste skaffa vanliga kläder, Vet inte vart man hittar snygga kläder som är billiga och är i större storlek (typ L - XL).
 
Måste försöka komma igång med hemmaträningen med, man kan väl börja med plankan och squats nu 5 veckor efter förlossning? Hittills har jag gått ner 11-12kg sedan Brodhir föddes mend et en hel del kvar.