Dagarna går förbi rätt fort har jag märkt. På tisdag är vår lillfis redan 3 veckor, hur sjutton gick det till?
I onsdags var min fina vän Natasha och goaste Colin här. Hon hade köpt med sig gofrukost och så fick vi jättefina blommor och choklad av hennes mamma som grattis till bebis. Blev så himla rörd och glad, ni är för underbara!
 
Det är alltid lika kul att ses när dom är här uppe och hälsar på. Känns väldigt speciellt också med tanke på vad vi båda får leva med och att vi båda har fått lillebröder till våra förstfödda söner. 
 
Idag kommer min mamma och styvpappa hit och sover här. Dom ska ut och käka och lite sånt med min morbror, hans tjej och min moster inne i stan ikväll. Idag är det även vår årsdag men det är inget vi direkt firar, men mys framför tv´n med vår lillfis ikväll blir det såklart. 
Imorgon är det även farsdag så då måste jag fixa frukost på sängen åt älsklingen min. Det blir första farsdag med en bebis här fysiskt så det känns lite speciellt.
 
Nä ska lägga på en rem här och fixa till det lite snyggt här hemma innan dom kommer hit, vill inte att det ser ut hur som helst .