Mors dag ♥

Publicerat i: » Vardagsliv
Idag är det mors dag. Det blir andra året som vi "firar" de. Dagen ska vi spendera i Sala hos min mamma och styvpappa. Det blir första gången vi "firar" mors dag sedan jag var 13-14 så det var ett tag sen. 
Vi ska först plocka upp min gammelmoster innan vi lämnar stockholm, efter det mot västerås för att hämta upp äldsta lillasyster och till slut mot Sala.
 
Igår var vi iväg till Léon, först stanna vi till hos Lundqvist blommor och köpte två rosa pioner och en vit som vi satte i gravvas hos lilla gubben. Mötte samtidigt upp fina Natasha också som hade köpt en jättefin lila blomma till älskipälski ♥ Tyvärr var det ingen lång träff med Natasha för hon väntade besök innan hon skulle åka hem till skåne igen.
När vi kom hem blev det en kort vila och sedan drog bullbaket igång. Usch va det är jobbigt att baka bullar men de är lätt värt de för dom blir ju så förbaskat goda.
 
Har sovit väldigt dåligt i natt och drömt riktigt dåliga drömmar, men trots de så är jag på gott humör idag, kan kanske bero lite på vädret med, det är ju blå himmel än så länge.
 
Måste passa på att skriva ett tack till min fina man idag eftersom att det mors dag.
Tack älskling för att du gett mig mina söner! Utan dig hade jag inte fått kalla mig för mamma ♥♥♥
Dom här två gobitarna är jag så sjukt stolt över , och att kunna titulera sig som mamma är det bästa!
 
Lillebror som väntas komma i oktober/november 
 
Léon min fina först födda son