Det gick bra att lämna in nycklarna för den gamla lägenheten, det var inge problem alls. Nu har vi officiellt flyttat till 100%, känns skönt.
 
Efter nyckelinlämning så cyklade jag vidare mot Natasha. Det var så himla trevligt att träffa Natasha, Andreas, Saga igen och jag fick mysa massor med underbart söta Colin. Tack miljoner gånger om för ett par toppen timmar till natasha och Andreas. 
Känner mig som människa igen (inte för att jag kännt mig som något annat innnan men ni fattar nog hur jag menar). Behövde bebismys och vara social med andra. 
 
Vi tog en sväng till Léon också. Natasha köpte ett superfint blått gravljus och ett rött hjärta på pinne som står vi korset. Vart riktigt fint!
Saga passade på att leka lite med Léons lilla lastbil också när vi var där, så söt, hon gjorde lastbilsspår i form att hjärtan.
 
Det var så skönt att prata om allt mellan himmel och jord, tusen tack igen ♥♥♥
#1 - - Anonym:

Så himla lite! Alltid härligt att träffa dig och få hälsa på leon <3 han känns så himla saknad och som att jag känner han, fast vi aldrig träffat. Kram på er/Natasha