Tog en cykeltur till min älskade lilla plutt idag. Var lite friskt i luften men blå himmel så det var skönt ändå. Kändes lite konstigt och sorgset när jag kom in på kyrkogården, det var en begravning som skulle börja. När jag precis kom fram till Léons plats så ringde kyrkklockorna. Som alltid så känns det bättre när jag varit där och sett till att han har ljus tända och att det är fint där. 
 
Tog en sväng in på Ica också för att handla hem lite nödvändigt, väl framme i kassan så har någon lagt av en "bajs-fis" så jag var tvungen att byta kassa annars hade jag nog spytt.
 
Hann vara hemma i en timme ungefär och så plinga det till i mobilen, vårat paket som vi beställde igår morse hade kommit fram till vårat ombud. Visste inte hur det skulle gå att få hem paketet då det var stort och vägde lite mer än 10kg. Tog i alla fall cykeln och cykla till ombudet, hade med mig en liten ikeakasse också får att lägga paketet i. Vart en aning tungt att cykla med paketet men det gick bra, blev en aningens tungt att gå upp med cykeln + paketet för hela långa backen. Så känns som att man har fått lite motion idag ändå.
 
Ja i paketet var det i alla fall protein grejer till Jimmy och så fick jag min måltidsersättningpulver, shaker och gummiband (till träning). Ääääälskar shakern med änglavingar på. Nu är det dags att ta tag i det här med viktnedgång ordentligt, börjar jag inte nu så komemr det aldrig bli av känns det som.