Skärpning!

Publicerat i: Vikt
Har svårt att hålla det jag påbörjat, iallafall när det gäller viktnedgången. Mitt stora problem är sockerberoendet. Nu har J hjälpt mig med ett matschema som jag måste följa och dessutom på samma tider (med en diff på 30-60 minuter). För att det inte ska bli för jobbigt så har vi bestämt att fredagar ska vara den dagen vi äter nånting lite godare till middag. Jag måste även motionera regelbundet och köra träningspass hemma. För att förtydliga så är det här mitt egna val. Jag mår så otroligt dåligt i mig själv och måste göra nånting åt det för så här vill jag inte ha det.
 
Imorgon ska vi promenera tidigt till vår älskade lilla son och sen gå till Solna centrum för att handla hem det vi glömde idag. Förhoppningsvis så är vi hemma igen till 11. Det är ju så äckligt varmt på dagarna att man smälter bort. Just de, vi köpte en köksvåg idag så att jag kan väga min mat för att försäkra mig om att jag inte äter för stora portioner. Jag fick äran att välja färgen så det blev en rosa fin.