Wohoo, vaknade imorse och kände att fy tusan va skönt, har inte vaknat en enda gång under natten. Loggade in på facebook som vanligt och BAM en bild på ett positivt gravtest med texten "Hoppsan". Personen som la upp den är 55(?!) och hans fru är runt 40+. Båda har vuxna barn sedan deras tidigare förhållanden. För det första så tycker jag att de är för sent att skaffa barn i den åldern. För det andra så tycker jag inte att man lägger ut nåt sånt på ett socialtforum med den texten, jag tycker att det är väldigt provoserande.
 
Känner mig så avundsjuk och bitter på människor, vet inte hur jag ska ta mig ur allt de här mörka. Det enda som får mig att klara vardagen är tanken och hoppet om att kunna ge Léon syskon, och det känns som om det kommer ta en evighet. Om ägglossningen har hoppat igång och börjat fungera normalt igen så har jag beräknat att mensen ska (förhoppningsvis inte) komma någon gång mellan lördag-måndag. För skojs skull så tog jag ett gravtest imorse men i vanlig ordning så visade det absolut ingenting så hoppet är inte stort...
 
Usch, idag har varit en sån där dag då allt känns för jävligt. Hoppas på att morgon dagen känns betydligt bättre.
#1 - - Malin -Mamma och Änglamamma:

Jag kan hålla med om att den texten är lite provocerande, spec när man själv försöker bli med barn och kämpar och kämpar ❤
Min sambos föräldrar var ungefär i den åldern, några år yngre, när min sambo föddes, plus att han har en lillebror, de har även äldre barn sedan tidigare förhållanden. Så åldern tycker inte jag spelar någon roll, är man kär och vill ha barn tillsammans så blir det förhoppningsvis bra ❤
Håller tummarna att mensen håller sig borta ❤

#2 - - Mikaela:

Hoppas att mensen håller sig borta..och att stickan visar som vi alla önskar ! Klart Leon ska få ett syskon, förr eller senare ! <3 Kämpa <3

Svar: Den höll sig inte borta :( Vi får fortsätta försöka! Ja han måste få en lillebror och/eller lillesyster :) Tack för stödet gumman! <3
Anki