Vilken uuuuunderbar dag det blev idag då... eller inte. Haft ett stort bråk md min lillasyster i telefonen samtidigt som jag var inne på leksaksaffären. Inte nog med de, samtidigt väller det in gravida och mammor med småbarn i vagnar. Panik, panik och panik.
 
Vet inte riktigt hur det slutade. Kom hem för en stund sen och känner mig tom i huvudet, energilös nästan apatisk.
Hon är sårad, arg och ledsen. Jag är sårad, ledsen och arg. Hon förklarade hur hon känner och tänker. Jag förklarade hur jag känner och tänker. 
 
Jag orkar verkligen verkligen verkligen inte med en massa tjafs och osämja. Har svårt att inte ta allting personligt. Vill absolut inte såra eller göra någon annan ledsen. Hur går man vidare från det här? Jag är ledsen att jag gjort dig ledsen, sårad och arg Melanie. Oavsett hur vår relation kommer att se ut så kommer jag alltid älska dig 
 
Det är svårt för mig att hantera allt samtidigt och allt blir bara pannkaka...