En stor nyhet som alla i min närhet redan vet är att vi väntar barn. Äntligen är det vår tur att få bli föräldrar!
 
Det var den 2 Juli i år som gravtesten dök ner i brevlådan. Posten kom runt 14-tiden. Från det att vi vakna tidigt på morgonen fram till posten kom kändes som en evighet. Jag hade misstänkt i lite drygt 1 vecka att något inte var som de brukar men försökte inte få upp mina förhoppningar. De 2 minuterna man skulle vänta tills man kunde se resultatet kändes som 2 timmar. Sa till min sambo att jag inte vågade kolla på testet så vi gjorde det tillsammans...Min reaktion var att börja skaka och storgråta, kunde inte tro att det var sant. Jimmy vart så chockad att han inte fattade om det var positivt eller negativt. 
 
Tog ytterliggare två tester dagen efter som också visade positivt.