Why?

Publicerat i:
Ytterliggare ett negativt inlägg SURPRISE!!! Har varit på sånt bra humör hela dagen (måste ha berott på det fina vädret) tills nu ikväll. Vet inte varför det ändrades helt plötsligt, eller jo de vet jag. Jag började tänka på en massa saker som jag inte ska tänka på. Vet inte om det är jag som är överkänslig eller om jag har rätt. Det känns som att många "undviker" mig och bara är trevlig för att dom måste nu för tiden. Har sedan min födelsedag känt att det inte är särskilt många som brydde sig om det överhuvudtaget. 
 
Har jag gjort något fel? Om jag nu har gjort det, tala om det för mig så jag kan ändra på det. Jag vill verkligen inte gå runt och känna mig som en värdelös idiot som ingen vill umngås med. Känns patetisk bara att skriva det men det är så jag känner. Men om folk inte tycker om mig och känner att dom måste spela att dom bryr sig så säg det istället så kan ni sluta spela. Nä nu måste jag försöka börja vara positiv och tänka på bra saker som gör mig glad.
 
#1 - - Linslus:

Du ska inte bry dig så mycket. Folk är nötter, det vet du ju redan. Du är fantastisk och underbar och bästaste albinobajset i hela universum!